loading...
سایت تخصصی طرفداران رئال مادرید
Alireza بازدید : 1 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

کارلوس استرندبرگ ، مهاجم سوئدی ۱۸ ساله که به بالوتلی ثانی معروف شده ، زیر نظر رئال قرار دارد.

این مهاجم در تیم هاکن توپ می زند که عملکرد بی نظیرش باعث شده که باشگاه هایی مثل رئال ، میلان ، اینتر و یووه شرایطش را دنبال کنند . قیمت او حداکثر چهار میلیون یورو خواهد بود.

Alireza بازدید : 0 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

فلورنتینو پرز ، مدیر رئال مادرید از این که دسیما باعث اتحاد مادریدیسموها شده ابراز خرسندی کرد.

وی در مصاحبه با روزنامه آب ث خطاب به هواداران گفت :” شب دسیما به یاد ماندنی ترین شب در قلب مادریدیسموها بود . ممنون به خاطر این که برای این قهرمانی اروپا متحد شدید . برای دسیما ، دسیمای شما.”

وی در ادامه گفت :” این دسیما یکی از بی نظیر ترین احساسی بود که می شد هر کدام از مادریدیسموها داشته باشند . به عنوان یک مدیر هرگز ندیده بودم که گروهی از بازیکنان این قدر متحد باشند . “

Alireza بازدید : 0 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

پائولو بنتو ، مربی تیم ملی پرتغال در کنفرانس مطبوعاتی در مورد بازی تیم ملی کشورش مقابل ایرلند و شرایط کریستیانو صحبت کرد.

رونالدو:” بهتر شده است . امروز با گروه تمرین کرد . شنبه و یکشنبه نیز تمرین کرده بود. پس از تمرین تصمیم می گیریم که مقابل ایرلند بازی کند یا خیر . پزشکان به من گفتند که ۱۰۰ درصد ریکاوری کرده است و این خیلی مهم است.”

فشار از سوی رئال مادرید برای بازی نکردن رونالدو :” ۴۵ سال سن دارم و این جا نیستم تا چنین پیغام هایی دریافت کنیم.”

په په:” با گروه تمرین کرد و باید دید که مقابل ایرلند بازی خواهد کرد یا خیر اما شرایط او با کریستیانو و میرلش متفاوت است چرا که مصدومیتش طولانی تر بوده است . از روز ۷ می تمرین نکرد.”

استفاده از کوئنت رائو در پست هافبک میانی:” از دیدگاه من تست خوبی بود . البته معنی حرفم این نیست که دیگر در پست دفاع چپ بازی نمی کند.”

تساوی مقابل آلمان :” پیش از بازی هرگز به تساوی رضایت نمی دهم . بعد از بازی شاید اما قبلش خیر.”

زنگ خطر برای مصدومان:” فکر نمی کنم که زنگ خطری به صدا در آمده باشد . کادر پزشکی ما کاملا مراقب هستند و جای نگرانی وجود ندارد . دغدغه ما فقط این است که خوب تمرین کنیم.”

امنیت در برزیل:” شاید این سوال نگران کننده باشد اما در ابتدا باید به فیفا اعتماد کنیم که مشکلی نباشد.”

پاسخ به دل بوسکه:” باید از او تشکر کنم که پرتغال را جزئی از مدعیان دانست . دل بوسکه شخصی بسیار صمیمی و مودب است. او با یک روزنامه پرتغالی این مصاحبه را کرده بود. نگرانی من این است که برخی دیگر به خاطر نداشتن اطلاعات یا با بدطینتی ما را مدعی بنامند.”

ایرلند:” تیمی است که به سبک بریتانیایی ها بازی می کند ، با سرسختی و با فوتبالی مستقیم.”

Alireza بازدید : 0 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

ویسنته دل بوسکه ، مربی تیم ملی اسپانیا ابراز امیدواری کرد که کریستیانو به جام جهانی برسد.

وی گفت :” امیدوارم رونالدو برای حضور در جام جهانی سرحال باشد . این اتفاق خوشایندی خواهد بود چرا که با حضور بهترین بازیکنان می شود از فوتبال لذت برد . پرتغال کریستیانو رونالدو در کنار تیمی خوب و مربی خوب را دارد.”

Alireza بازدید : 0 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

رافائل واران ، دفاع میانی رئال مادرید به نظر می رسد که پس از فصل پر از مصدومیتش بالاخره دارد پایانی خوش را تجربه می کند.

پس از حضور ۱۲۰ دقیقه ای در فینال چمپیونزلیگ به نظر می رسد که در جام جهانی هم مدافع وسط تیم ملی فرانسه خواهد بود . دشان کاملا به او و توانایی هایش باور دارد.

Alireza بازدید : 1 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

روبرتو کارلوس ، دفاع چپ اسطوره ای فوتبال برزیل به ستایش از کارلوس دونگا پرداخت.

وی گفت:” برایم مهم نیست که مارسلو مساوی یا بهتر از من بوده باشد چرا که تاریخ ثبت شده است . او یک الگو در رئال و تیم ملی اسپانیاست . بازیکن بی نظیری است و به همین خاطر بهترین دفاع چپ دنیاست . او در زمین کاری را می کند که هر کسی می تواند انجام بدهد . ”

وی افزود :” مارسلو به خوبی با رئال مادرید و تیم ملی برزیل هماهنگ شد و فوتبال خوبی را ارائه داد. در سن خیلی کمی به رئال آمد اما به خوبی پخته شد.”

Alireza بازدید : 0 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

هانس دیتر فلیک ، دستیار لوو در تیم ملی آلمان به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداختع .

کمک مربی آلمان گفت :” او یک تنه بازیها را تعیین می کند. باور داریم که کریستیانو بازی خواهد کرد . اتفاقی نیست که بهترین بازیکن جهان شده است . به نظرم پرتغال می تواند بدون او بازی کند اما خیلی بعید است که او حضور نداشته باشد.”

Alireza بازدید : 0 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

* بارسلونا با هدف قرار دادن مارکو رویس و کوکه به دنبال این دو بازیکن است.* رئال مادرید و منچستر یونایتد با هم رقابت می کنند که تونی کروس را به خدمت بگیرند، پیشنهادات این دو تیم به بایرن مونیخ ارائه شده است.*منچستر یونایتد آماده است تا به پیشنهادات برای فلینی گوش دهد، آن ها مایلند تا این هافبک بلژیکی را با قیمت 15 میلیون پوند به فروش برسانند.* کیو پی آر یک قرارداد به ارزش حدود 80 هزار پوند در هفته به فردیناند ارائه کرده است.* لیورپول نزدیک به امضای قرارداد با آلبرتو مورنو می باشد.* چلسی ساختار قرارداد سسک فابرگاس از بارسلونا را طوری می خواهد تنظیم کند که در صورت خرید او، مبلغی به باشگاه آرسنال داده نشود!* خوزه مورینیو هیچ پیشنهادی برای رامیرز از سوی رئال مادرید را رد نکرده است و وی می خواهد تیاگو بازیکن اتلتیکو مادرید را در تابستان به لندن بیاورد.* جرمین پنانت مورد توجه رافا بنیتز، مربی سابق خود قرار گرفته و ممکن است به ناپولی ملحق شود.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما به چه تیمی علاقه دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 776