loading...
سایت تخصصی طرفداران رئال مادرید
Alireza بازدید : 0 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

او امروز در مصاحبه اي گفت : " بازي فوق العاده اي بود و از اين پيروزي احساس غرور کرديم. با قلبمان بازي مي کنيم و به يک تيم متحد تبديل شده ايم. " مهاجم تيم رئال مادريد ضمن اشاره به اين نکته که اين جام جهاني را هميشه در روياهاي خود مي ديده ادامه داد : " در 100 درصد آمادگي قرار دارم . از لحاظ فيزيکي و ذهني در آمادگي بسيار بالايي هستم . هرچند که معتقدم مي توانم بهتر از اين هم کار کنم. بايد از همبازيانم تشکر کنم ، بخاطر عملکرد بي نظيرشان تا اينجاي مسابقات "

کريم در مورد گل مردودش گفت : " واقعيت اين است که من سوت داور را نشنيدم . در غير اين صورت به توپ ضربه نمي زدم. مهم اين است که تا اينجاي کار اوضاع براي ما رويايي پيش رفته است. چنين شروعي را در روياهاي خودم مي ديدم "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما به چه تیمی علاقه دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 800