loading...
سایت تخصصی طرفداران رئال مادرید
Alireza بازدید : 0 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد :‌سرجيو راموس ، مدافع رئال مادريد در آستانه الكلاسيكو با راديو كادنا كوپه صحبت كرد . مدافع آندلوسي در مورد رويايش براي چمپيونزليگ گفت :”‌جام جهاني را كسب كرده ام ، دهمين چمپيونزليگ را نه . در حال حاضر ترجيح مي دهم كه دهمين چمپيونزليگ را ببرم تا جام جهاني .اگر هر دويشان را ببرم ، يك افتخار براي من در مقابل منتقدانم خواهد بود . “‌

سال بارسلونا :”‌آنها سال خيلي خوبي داشته اند اما شايد مورد توجه قرار نگرفته باشد چرا كه مردم زود عادت هايشان را عوض مي كنند . براي ا»ها عادي نيست كه سه تيم با هم رقابت كنند و در اين مرحله ازب فصل اين همه امتياز گرفته باشند . “‌

په په :”‌چيزهاي زيادي ياد گرفته و پخت هتر شده است . او مي داند كه چطور بايد با مطبوعاتي برخورد كند كه او را خشن مي خواند . مطبوعات عادت دارند اين را بگويند . هر تيمي دفاع مي كند و سبك خودش را دارد . اين يك عطر خوش رايحه براي هر دو طرف است . “

دوست  داشتي اينيستا رئالي شود ؟ ” بله . بارسا فقط مسي نيست هر چند كه بايد توجه ويژه اي به او داشته باشيم . “

 جو خوب :”‌حالا محبتي كه از دست داده بوديم برگشته است . هواداران به نظر مي رسيد كه دچار اختلاف شده باشند . نمي دانيم كه دلشلش چه بود چرا كه ما همان رختكن و همان بازيكنان بوديم . بازيكنان همان طور و مثل قبل برخورد مي كردند اما برداشت ديگري مي شد . حقيقت اين است كه با توجه به سن و تجربه طبيعي بود كه فاصله هايي در رختكن باشد اما هرگز خبري از باند بازي نبود . “

كاسياس :”‌يك كاپيتان بزرگ براي تيم ملي و رئال است . من كاپيتان دوم هستم . هر كسي وظايف خود را در ختكن دارد . كاپيتان هايي ار مي شناسم كه ليدر بوده اند و برخي هم نه . اما براي ايكر اين چيزها مهم نيست . “

كريستيانو :” رفاقت خيلي خوبي با هم داريم . وقتي يك هم تيمي مشكلي دارد بايد به او محبت كرد . وقتي درون زمين استرس دارد سعي مي كنيم كه در كنارش باشيم . “

افت بدني در آغاز فصل :”‌بله ، مشهود بود اما در حال حاضر تعادل پيدا كرده ايم . اتفاقي كه مهم است . هميشه صادق و صريح بوده ام . مي دانستم كه مشكل براي من بيشتر بدني است تا روحي . اميدم را از دست ندادم . ماجراي پرز هم به ضررم تمام شد . برخي منتقدان به من بي احترامي كردند و حرفهايشان آزارم داد . برخي بايد درك كنند كه راموس ده سال چه فشاري را تحمل كرده است تا به اين جا برسد . اما آ»ها اذيت مي كنند و شايعه مي سازند … در مورد من ، اطرافيانم برادرم و پدرم هستند و اگر سوالي در موردشان داريم ،‌از خودم بپرسيد و هم من و هم آنها جواب مي دهيم . “

منتقدان :” به آنها توجهي ندارم .  ‌‌‌آنها مي توانند به كارنامه من و دستاوردهايم نگاه كنند . “

چمپيونزليگ يا جام جهاني ؟‌” جام جهاني را كسب كردم و چمپيونزليگ را نه . در حال حاضر چمپيونزليگ را مي خواهم . “

ديگو كاستا :” حامي سبك وبازي و شخصيتش هستم . درست است كه سبك اسپانيا حفظ توپ است اما به يك مهاجم نياز است . ديگو كاستا و نگردو چنين مشخصه هاي دارند . “‌

خسه :”‌حيف شد چرا كه در شرايط خيلي خوبي بود . او جوان است و هيچ كس به استعدادش ترديدي ندارد . اميدواريم كه شرايط به سودش پيش برود . “

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما به چه تیمی علاقه دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 99
  • بازدید کلی : 855