loading...
سایت تخصصی طرفداران رئال مادرید
Alireza بازدید : 0 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : ديگو لوپز ، دروازه بان رئال مهمان ويژه راديو كادنا سر در آستانه الكلاسيكو بود كه مصاحبه نسبتا مفصري با برنامه ال لارخرو داشت .

وقتي در ويارئال بودي ، تيپ و رفتارت خيلي ساده و محقر بود اما حالا كمي فرق كرده اي .
نه ، اين طور فكر نمي كنم . به نظرم هنوز همان فرد هستم . سعي مي كنم همان گونه باشم . مي خواهم به همان اصالتي كه مرا به اين جا رساند ، ادامه دهم .

حرف و حديث هاي زيادي پشتت است … ناراحتت مي كنند ؟‌
نه ، من تلاش خودم را انجام مي دهم . من يك نفر مثل بقيه در اين تيم هستم . حقيقتا هيچ مشكلي نه با مطبوعات و نه با هيچ كس ديگر ندارم .

حس نمي كني مورد حمله واقع شده باشي ؟‌
حقيقتا نه و فقط تلاش مي كنم تا كار خودم را داشته باشم ، دروازه بان فوتبال باشم و به كاري كه شما انجام مي دهيد ، احترام زيادي قائل باشم .

رفتار مطبوعات نسبت به خودت را بي عدالتي ديدي ؟‌
نه ، از زماني كه به اين جا آمدم ، خيلي مورد احترام بودم و خيلي خوشحال هستم . حس نكردم كه مورد ابهام باشم و حس نمي كنم كه مطبوعات نسبت به من بي عدالتي كرده باشند.

يكشنبه تست ديگري داري . درك كرده اي كه چقدر نگاه ها روي تو زوم كرده اند ؟
اين رئال مادريد است . در يك پست مشكل بازي مي كنم و افراد زيادي به اين تيم توجه دارند .

گلي كه از گابي در كالدرون خوردي خيلي سر و صدا كرد .
به آن فكر نكردم . فقط به بازي بعدي فكر كردم و اين كه به تلاش ادامه بدهم و آماده بازي بعدي شوم .

در هفته پيش از الكلاسيكو هستيم ، اما هفته آرامي است ، نه ؟
الكلاسيكو همين است . بايد از چنين بازيهايي لذت برد ،‌با آنها زندگي كرد و پيروز شد .

تمرينات اختصاصي با فكر بازي با بارسلونا داشتيد ؟‌
خوب ، هفته هاي زيادي مانده است … مربي بررسي مي كند و مي داند كه نقاط ضعف و قوت هر حريفي كجاست و اين در تمرينات مشهود است . حالا در فوتبال همه چيز مورد بررسي است .

مشق شبت ديدن كليپ هاي حريفان است ؟‌
هميشه سعي مي كنم بيش از آن چه كه با مربي تمرين كرده ام را در خود داشته باشم . به حريف خيلي نگاه مي كنم و آخر هفته ها همه چيز را زير نظر مي گيرم . هر چند كه بازيكناني هستند كه همه انها را مي شناسند اما درون زمين شرايط خيلي متفاوت است چرا كه برخي چيزها را نمي شود كنترل كرد . لحظاتي هستند كه هر چقدر هم بازيكن را بشناسي ، بايد بدون آن كه زمان فكر كردن داشته باشي ، واكنش نشان داده باشي .

پنالتي در برنابئو ، مسي پشت توپ … چنين شرايطي را تصور كن . جو چطور است ؟‌
هنوز چنين جوي را تجربه نكرده ام و اميدوارم كه چنين اتفاقي رخ ندهد . البته اگر تمركزت زياد باشد هم بازنده هستي . ديگو آلوس به طور مثال سلطان ضربات پنالتي است . يك شم ذاتي بي نظير دارد . من هم سعي مي كنم از همين اسلحه استفاده كنم ، البته اگر پنالتي زن را بشناسم اما گاهي اوقات اوضاع خوب پيش نمي روند ، مثل تقابلم با سولدادو .

خانواده ات چطور با انتقادات كنار مي آيند ؟
خانواده ام خيلي خوشحال هستند . خوشحالم كه همسري دارم كه به من  در همه چيز كمك و حمايت مي دهد . خانواده ام يكي از نقاط قوتم هستند ،‌يك هديه هستند .

وقتي دوباره رئال برگشتي ، فكر مي كردي اوضاع اين گونه پيش برود ؟‌
مي دانستم كه اين يك فرصت بزرگ است . مي دانستم كه با ايكر فيكس شدن مشكل است اما يك فرصت داشتم . در سويا اوضاع زياد خوب نبود …

در سويا چه اتفاقي رخ داد ؟‌
زياد دوست ندارم به ا» فكر كنم . ناراحت بودم كه هواداران قبول نداشتند كه مي خواهم در آن جا موفق شوم و همه وجددم را بگذارم . با ويارئال به دسته دوم سقوط كرده بودم و از نظر روحي حال و روز خوشي  نداشتم و بايد در يك رقابت مهم قرار مي گرفتم . اوضاع برايم زيالد خوب پيش نرود . بايد صادق باشم و بگويم كه اوضاع در سويا زياد خوب نبود .

فكر مي كردم از دست مطبوعات خيلي ناراحت باشي …
نه ، سعي مي كنم روي كارم تمركز داشته باشم . اگر مطبوعات گاهي قصط حمله به من را داشته باشند ، هرگز قصد ندارم كه من هم به انها حمله كنم .

اين پيش فصل با بازيهاي دوستانه شروع شد كه از نظر بدني شرايط خوبي داشتي . كاسياس هنوز نايمده بود … و در لاليگا شروع به بازي كردن كردي . چه زماني آنجلوتي به تو گفت كه در لاليگا فيكس مي شوي ؟ توقعش را داشتي ؟‌
در روز اولين بازي گفت . نه توقع بازي كردن داشتم و نه بازي نكردم . مي دانستم كه بازي كردنم مشكل است اما به خودم و توانايي هايم اعتماد داشتم . مي  دانستم كه بايد بيشترين تلاشمان را داشته باشم و بهترين عملكردم را داشته باشم تا مربي جديد را راضي كنم . كاملا آماده بودم و به هدفم رسيدم .

با ايكر روابط خوبي داري …
همين طور است … قبلا زياد با هم جور نبوديم چرا كه تازه بيست ساله بوديم …  حالا براي خود خانواده اي ساخته ايم و شرايط فرق دارد … ايكر را تحسين مي كنم و به او  هميشه احترام مي گذارم .

شرايطش را مي تواني درك كني ؟‌
از نظر من هرگز بي احترامي نشده است . نه به من و نه به او … در مورد مسائل مخلفي صحبت كرده ايم ، خيلي عادي . اما هرگز در مورد اين شرايط ميان دو نفرمان صحبتي نشد . هميشه با من رفتار بسيار خوبي داشت ،‌رابطه اي بسيار صميمي و عادي با هم داريم .

خودت را از عوامل شرايط فعلي او مي داني ؟‌
چيزي كه از هواداران براي ايكر و خودم مي خواهم ، احترام و محبت مادريديستاهاست . چنين  محبتي را در سويا نمي ديدم .

اما وقتي كه به ايكر تهمت جاسوسي زده شد ، بي احترامي بزرگي انجام شد …
نمي توانم هيچ كلمه بدي در مورد ايكر بگويم چرا كه هر چيزي جز اين صحت ندارد .

گل گابي در كالدرون …
روي آن گل من هم تقصير داشتم و اين را مي پذيرم . دير توپ را ديدم و زمان كافي براي واكنش نداشتم و تقصير را مي پذيرم . من اولين كسي بودم كه دوشنبه ويدئوي آن بازي را ديدم و نتيجه گيري كردم .

شرايط فعلا عادي شده است :‌تو در لاليگا ، ايكر در چمپيونزليگ . چه مي شود اگر به فينال چمپيونزليگ برسيد ، چرا كه مربي گفته بعدش ايكر چند بازي در لاليگا انجام مي دهد …
بايد احترام گذاشت . اين حق مربي است . اگر به خاطر صلاح تيم باشد بايد به اين تصميم تيم و يك هم تيمي احترام گذاشت .

تيم در بهترين شرايطش است ؟‌
بله ،‌در شرايط خوبي هستيم .  مربي كل تيم را به بهترين سطحش رسانده است .

و بارسا ؟‌
نه من و نه هيچ كس ديگر مشكلي با بارسلونا نداريم . يكشنبه يك بازي بسيار مشكل در پيش است .

هدفت بازنشستگي در رئال است ؟‌
هدفم ماندن  و جنگيدن است . اين يك چالش بسيار زيبا براي من است . مي خواهم به هدفم برسم . باشگاهي در دنيا بهتر از رئال نيست . خيليخ وشحالم و مي خواهم از اين فرصت استفاده كنم .

يك ديگوي متفاوت را مي بينم . در اين مدت چه اتفاقاتي افتاده است ؟
اين طور فكر نمي كنم . شايد تفاوت ان جا باشد كه مدتها من و شما با هم در ارتباط نبوده ايم و ارتباط روزمره مانه در هر تمرين را از دست داده ايم . هرگز مشكلي با صحبت با كسي نداشته ام .

واقعا حس نمي كني مورد حمله قرار گرفته باشي ؟ اين را از ته قلبت مي گويي ؟‌
دقيقا ،‌دقيقا همين قكر را مي كنم .

شرايط نسبت به رختكن و دوران مورينيو عوض شده است ؟‌
افراد زيادي عوض شده اند .آنجلوتي و مورينيو دو شخصيت متفاوت و دو شرايط متفاوت دارند … درست است كه مربي را تحسين مي كنيم چرا كه به خوبي رختكن را مديريت كرده است ،‌شخصيت خوبي دارد و خيلي هم باهوش است . رابطه خوبي ميان بازيكنان و مربي حاكم است .

تا حالا شده عصباني شدنش را ببينيد ؟‌
بله مسلما . گاهي عصبي شده و حق هم داشته است .

فكر مي كني اگر  بماني ، ايكر برود ؟ حاضري نيمكت نشين شوي ؟‌‌
نمي دانم او چه فكر مي كند . من مي خواهم در رئال بمانم . حاضر نيستم نيمكت نشين شوم بلكه حاضرم رقابت كنم و براي حضور در تركيب بجنگم . شايد شرايط مشكلي باشد اما به خودم و كارم باور دارم . سخت تلاش مي كنم تا در اين جا بمانم و نيروي ماندن در رئال را دارم .

ايكر بهترين دروازه بان دنياست ؟‌
نمي دانم ، اكتورهاي زيادي دخيل هستند اما از نظر من ايكر يكي از بهترين هاي دنياست و كارنامه اش هم اين را نشان مي دهد .

قابل درك است كه با اين حرفهايي كه گفته مي شود ،‌ناراحت باشي …
حقيقتا نه . مي دانم كه ايكر چه ارزشي براي رئال مادريد و اين كشور دارد . اين را مي فهمم .

دوست داري اين بحث ها در مورد دروازه بان رئال تمام شود ؟‌
نه ايكر و نه من نمي توانيم اين شرايط را كنترل كنيم . ما سعي كرديم خيلي عادي با اين روند برخورد كنيم . فكر نمي كنم كه مشكلي ميان من و او به عنوان دو بازيكن در تركيب وجود داشته باشد .

پس از اشتباهت در كالدرون اعتماد به نفست كاهش داد ؟
نه ، صحنه گل گابي را فراموش كردم . با خرسندي كالدرون را ترك كردم چرا كه واكنش خوبي روي حركات كاستا و آردا داشتم .

تيم ملي ، يك آرزوي ممكن يا محال ؟‌
خيلي مشكل است . سه دروازه بان بزرگ اكنون در اين تيم هستند كه شايستگي هاي خود را دارند .

آنجلوتي يا مورينيو ؟‌
هر دويشان . از مورينيو خيلي ممنونم . باعث شد كه به شانس هاي خودم باور داشته باشم و اين خيلي مهم است . آنجلوتي هم به من اعتماد داشت و از او خيلي ممنونم . دو تن از بهترين مربيان جهان هستند .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما به چه تیمی علاقه دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 784